Niagara Falls.

1 september 2018 - Georgian Bluffs, Canada

Woensdag 29 Aug met de camper vertrokken naar Niagara Falls. De volgende dag vanaf de camping met de bus naar de watervallen. Wat een natuurgeweld. We zijn zelfs achter de waterval geweest, met de boot er vlak bij en nog langs de rivier gelopen. 's Avonds nog terug geweest en hebben de watervallen vanaf de Skylon Tower gezien. Hij was heel mooi verlicht. Een schitterend gezicht.

De volgende dag met de camper stroomafwaarts de rivier gevolgd. Mooie omgeving met veel fruitbomen en wijngaarden. Charmante victoriaanse dorpjes, met goed onderhouden tuinen en parken.

Naarmate we noordelijker gingen was er meer bosgebied en lange rechte wegen. Na een dag rijden kwamen we aan bij de camping in Kilsyth vlak bij Owen Sound. Hier verblijven we 3 nachten en gaan de omgeving bekijken.

1. Henk en Riet:
    2 september 2018
    Het lijkt ons matig mooi om de Niagara watervallen van zo dichtbij te zien en vooral te horen. Foto van het eekhoorntje is ook leuk. Wij vinden die twee foto's (eekhoorntje en de watervallen) twee uiterste, jullie genieten van de grootheid wat de natuur kan zijn maar hebben ook oog voor de kleine dingen in de natuur. Mooi om te zien.