Ottawa

13 september 2018 - Burk's Falls, Canada

Woensdag 12 september met de bus naar Ottawa gegaan. Omdat het op woensdag seniorendag is reisden we gratis . Het is een mooie maar geen oude stad, bestaat pas 125 jaar. Op Parliament Hill is het net of je in Londen bent, incl de Big Ben. De Ottawa Locks ( sluizen) met een verval van 25m zijn bijzonder, even als het Chateau Laurier Hotel, de Canadezen versie van een Loirekasteel. Mooi uitzicht vanaf Nepean Point over de gietijzeren Alexandra Bridge, National Gallery, Gatineau en het Parliament Hill. Ook de tentoonstelling van 3000 jaar geschiedenis van betaalmiddelen uit alle delen van de wereld was interessant.
Morgen reizen we naar een camping bij Montreal voor 3 of 4 nachten

1. Leontien vermeulen:
    14 september 2018
    hoi Frans en siny,
    Jullie hebben een mooie vakantie met prachtige omgeving fijn dat jullie dit willen delen
    Wij wensen jullie nog een fijne tijd daar en geniet er maar lekker van
    Groetjes Richard en Leontien
  2. Mart en Annemie:
    16 september 2018
    Geweldig om te lezen hoe jullie deze reis door Canada beleven en ons laten meegenieten. Jullie zien ontzettend veel mooie natuur en steden zoals Ottawa.
    Lekker nog genieten deze komende week😍